{[{title}]}
תמיכה
Key Responsibilities

• Lead network design, layout and develop baseline configuration for test
lab.
• Analyze network topologies and traffic and capacity requirements and
provide recommendations.
• Design and build the hardware and software components for
telecommunication test networks.
• Creat

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה
 Troubleshooting complex issues in prod environments and verify solutions.
 Provide top notch Support for internal customers (T2).

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה

Pre- Sales Engineer / Technical Customer Success

228675
תיאור התפקיד:
מתן מענה וייעוץ  בנושאים טכניים בפגישות
מכירה והתנעה 
יכולת HANDS ON בהתקנה הגדרת המוצר ופתרון
בעיות תמיכה מורכבות
הבנת טכנית עמוקה של המוצר וצרכי  הלקוח
הצגת הערך המוסף של המוצר עבור הלקוח
הובלה טכנית ועסקית של תהליכי POC והטמעה
בייצור לטובת מכירה, שימור לקוחות והרחבה
עסקית
ניהול

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה
Job Description
Description/ Responsibilities
‖ Provide client support and technical issue resolution via phone, E-mail,
web and remote sessions
‖ Maintain customer's CRM support tickets
‖ Analyze and resolve operational and technical issues raised by the
customer
‖ Improve client references by wr

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה

Account Manager (pre & post sales(

758363
Primary Responsibilities:
Pre-sale: 
• Work to provide presales information to potential leads 
• Lead preparations for presales meetings with potential customers and
partners
• Establish, build, and nurture relationships with current and potential
clinical stake holders (doctors, nurses and careg

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה

Tech Support Engineer

290983
You have: 
·    Thorough knowledge of Microsoft Windows operating system and server
platforms with an emphasis on Windows Server.
·        Good knowledge of Linux distribution and or Mac .
      
·         Excellent communication skills and a passion for providing
top-notch service.

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה
What you will be doing:


Investigate Technical Support issues being escalated from Tier 3 support
Work with R&D on critical field issues investigation and debug
Work on debug process of multidisciplinary systems that include Linux
embedded, Micro controllers, Cloud based monitoring system and SMPS

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה

Pre-sales and Support Engineer

530200
Presales responsibilities:
·        Manage and ensure co‐ordination and communication between
sales, technical support, and R&D teams while working on customer projects
and issues
·        Develop the company offer bringing expertise on products and
technical solutions in order to optimize deals

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
מכירות

Customer Success Manager

666541
Responsibilities:
• Proactively own and manage a portfolio of enterprise/midlevel accounts
and
become their trusted advisor and influencer
• Develop individual growth plans for each customer to ensure adoption,
expansion and loyalty across your portfolio of customers
• Answer customers and prospect

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר