{[{title}]}
תמיכה
we are looking for a strong Professional Services Consultant. You'll work
closely with our business partners and customers to ensure company delivers
the best value to their business needs and challenges, while helping to drive
the company growth and revenue.
As a PS consultant at , you’ll play...

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה
  Being a part of the  pre-sales activity, work
    closely with the customers, understand their needs and tune
    solution to solve the pain-points 
Define and execute POCs, troubleshoot the field issues
    and provide working solutions 
Work with the company product team on defining new

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה
 experienced Network Engineer team leader who specializes in
service provider solutions to lead our customer solutions team. 
  
Responsibilities: 
  
· Lead a group of experienced network engineers 
· Own customer designs by Simulating and validating multiple end-to-end
solutions in lab environmen

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה
What you’ll be doing
• Provide first line support and technical expertise to troubleshoot,
diagnose and resolve customer issues while maximizing customer satisfaction.
• Respond to, resolve and document all incoming cases reported by End-users
via telephone, ticketing system and other support chan

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
מכירות
What you'll need:

3 years in a technical customer service/technical account
management/solutions engineer/software engineering capacity
Experience with mobile development (iOS/Android)
Experience and knowledge integrating mobile SDKs and Rest APIs
Experience in Ad Tech with attribution and/or anal

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה

Professional Services Engineer

960999
  
  
We are looking for a technical engineer to join our
team and service the top medical institutions around the world. 
  
As part of our R&D group, you will diagnose and troubleshoot
technical challenges and work closely with software engineers to design
solutions for our customers. 
  
Requirem

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה

Senior Tier 3 Technical Support Engineer

883957
Job description:
We are looking for an experienced, passionate and talented individual with
excellent problem solving and communication skills to join
our Enterprise Storage Technical Support.
As part of our Development Support team, you will be responsible for
troubleshooting complex field issue

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה

Pre- Sales Engineer / Technical Customer Success

568827
תיאור התפקיד:
מתן מענה וייעוץ  בנושאים טכניים בפגישות
מכירה והתנעה 
יכולת HANDS ON בהתקנה הגדרת המוצר ופתרון
בעיות תמיכה מורכבות
הבנת טכנית עמוקה של המוצר וצרכי  הלקוח
הצגת הערך המוסף של המוצר עבור הלקוח
הובלה טכנית ועסקית של תהליכי POC והטמעה
בייצור לטובת מכירה, שימור לקוחות והרחבה
עסקית
ניהול

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה

Technical Support Specialist

339484
 As a Technical support Specialist, you are responsible for Providing
professional Training and
customer support.

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה
Job Description
Description/ Responsibilities
‖ Provide client support and technical issue resolution via phone, E-mail,
web and remote sessions
‖ Maintain customer's CRM support tickets
‖ Analyze and resolve operational and technical issues raised by the
customer
‖ Improve client references by wr

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה
 We specialize in predicting global macro-economic trends happening around
the
world using sophisticated and proprietary artificial intelligence and big
data.

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה
We are looking for an AI Support Manager with a broad range of technical
skills, managerial  skills,  product orientation and great communication
and user support services abilities.
If you are interested in joining a growing, dynamic and successful startup
where besides a wild ride you will be u

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה

Senior Customer Support Engineer

231543
Responsibilities:
• Troubleshooting and solving complex product issues in a timely manner and
high quality, analyzing Application events, system logs, and AWS metrics,
gain Insights by querying and analyzing data from multiple data sources and
providing root cause analysis to customers.
• This po

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה

Experienced Customer Support Engineer

495996
 experienced Customer Support Engineer to join the team. We are looking for
someone who
thrives in a fast-paced environment and welcomes new challenges every day.

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר
תמיכה
What you will be doing:


Investigate Technical Support issues being escalated from Tier 3 support
Work with R&D on critical field issues investigation and debug
Work on debug process of multidisciplinary systems that include Linux
embedded, Micro controllers, Cloud based monitoring system and SMPS

לפרטים נוספים
משרה זו הורדה מהאתר