כפתור סגירה

כתבה בנושא אמזון תרכוש את חברת Annapurna Labs מיקנעם ותקים מרכז פיתוח בישראל

חברת הסמיקונדקטורס אנפורנה לבס (Annapurna Labs) של אביגדור וילנץ, מנהלת מו”מ מתקדם לרכישתה מול חברת אמזון (Amazon) האמריקאית, שלא מכבר חיפשה לגייס מפתחים מישראל וכעת בוחנת להקים מרכז מו”פ בארץ. אמזון מחפשת כבר זמן רב לרכוש חברה בישראל, ולהעסיק מפתחים ישראליים, כדי לשפר את הענן שלה, הן בצד החומרה והתשתית src=

והן בצד מחקר ופיתוח של התוכנה (ביג דאטה ואבטחת תוכנה). לפני כשנה, יזמה אמזון מהלך של גיוס עובדים בישראל, אבל עם כוונה מוצהרת של צירופם למרכז הפיתוח של החברה בארה”ב. נציגי גיוס של החברה ביקרו בישראל ע”מ לראיין מפתחים פוטנציאליים וכמו כן, ביצעו פרסום ופנייה יזומה דרך מספר ערוצים במדיה החברתית לאנשי פיתוח בישראל. במקביל, אמזון ווב סרביס (AWS) פתחה בישראל משרד למכירות ושירות בתחום שירותי הענן שלה באוקטובר 2013. את המרכז בישראל מנהל הראל יפהר, אשר ניהל לפני כן את המכירות באמזון אירופה וישראל, ממשרדי החברה בלוקסמבורג. 

 

משרדי אנפורנה לאבס ממוקמים ביוקנעם. החברה הוקמה ב-2011 והמוצר שלה (שנמצא עדיין תחת מעטה חשאיות) הוא מיקרו־מעבד שיאפשר שיפור משמעותי של תעבורת הנתונים ברשת, בהספקים נמוכים. וילנץ זכור כאחד היזמים הבולטים בישראל, שכבר ביצע את אחד

 src=האקזיטים הגדולים ביותר בישראל, כשמכר בשנת 2001 את חברת הסטארט אפ שלו, גלילאו לחברת מארוול בלמעלה מ־1.6 מיליארד דולר. סכום העסקה הנוכחית מוערך בכ-350 מיליון דולר.

אנפורנה לאבס הוקמה ב-2011 וגייסה עד כה עשרות מיליוני דולרים, כאשר ההון הראשוני היה מכיסו של וילנץ. בשנים האחרונות נוספו עוד מספר משקיעים פרטיים, חברות מסקטור הסמי-קונדקטורס (ARM) וקרנות הון סיכון.

עסקה זו מסכמת את אחד השבועות המוצלחים ביותר בעשור האחרון בהייטק הישראלי: דרופבוקס שרכשה חברת הסטראט אפ CloudOn ועלי-באבא עם השקעה משמעותית בחברת הסטארט-אפ Visualead.

 

לחדשות נוספות מעולם ההייטק לחצו כאן

למשרות חומרה לחצו כאן

 src=

הרשמה למגזין

להישאר מעודכנים תמיד בכל החדשות והטיפים הכי חשובים בעולם התעסוקה

שדה חובה*

אולי יעניין אותך גם...

העולים החדשים שנמלטו מאוקראינה יכולים להשתלב במגוון תפקידים בתעשייה

הפתרון למחסור בעובדי הייטק יכול להגיע ממקום לא צפוי

רבים מהעולים החדשים שנמלטו מאוקראינה משכילים ומיומנים. הם יכולים להשתלב במגוון תפקידים בתעשייה, שמשוועת לכוח אדם איכותי

תעשיית הגיימינג בישראל 2022

שרדה את הקורונה ומשגשגת: תעשיית הגיימינג בישראל 2022

למי שרוצה להפוך את התחביב של שעות הפנאי לעבודה מכניסה, מציעה תעשיית ההייטק הישראלי את תחום הגיימינג. הנה כל מה שתצטרכו לדעת אם החלטתם לחפש עבודה בתחום.

בוגרי היחידות הטכנולוגיות שומרים על יתרון וממשיכים להוביל את רמות השכר בהייטק הישראלי

בוגרי היחידות הטכנולוגיות שומרים על יתרון וממשיכים להוביל את רמות השכר בהייטק הישראלי

בהמשך לגדילה האדירה בהיקף ההייטק הישראלי, יוצאי 8200 ודומותיה ממשיכים לבלוט כמועמדים מועדפים וכשחקני מפתח . נתונים חדשים מראים כי ביותר ממחצית מהיוניקורנים הישראליים , המייסדים יוצאי יחידות טכנולוגיות ופערי השכר ההתחלתי הינם לטובת בוגרי יחידות אלה ( פערים המגיעים עד ל-45% בחלק מהתפקידים ).

תעשיית הסמיקונדוקטור 2021

תעשיית הסמיקונדוקטור 2021

בישראל מועסקים כיום 38,000 עובדים בתעשיית הסמיקונדוקטור.
רוב העובדים בתעשייה הינם מתחום הפיתוח וההנדסה מארגונים וסטרטאפים המפתחים שבבים לתעשיות הרכב, תקשורת דור חמישי (5G), הרובוטיקה, אחסון ולכל מוצרים ויישומים הדורשים כיום טכנולוגיות מתקדמות בתחום מציאות מדומה, ראייה ממוחשבת, IOT ובינה מלאכותית.

כיצד מיזוגי ה-SPAC משפיעים על יתר החברות בתעשיית ההייטק

צל כבד: כיצד מיזוגי ה-SPAC משפיעים על יתר החברות בתעשיית ההייטק?

לאחר סיום הרבעון הראשון של 2021, כבר ברור שגל הנפקות ה-SPAC ממשיך לשטוף את וול-סטריט ושסטארטאפים רבים מישראל מתכוונים להצטרף לחגיגה. איזו השפעה יש לכך על הארגונים שאינם מתכננים הנפקה בקרוב, האם הם נשארים מאחור או שמדובר בכלל בבועה שתתפוצץ? נירה קירקיריוס בטור אישי

כיצד השפיעה הקורונה על הנשים בתעשיית ההייטק?

כיצד השפיעה הקורונה על הנשים בתעשיית ההייטק?

In which fields was there an increase in the percentage of women compared to men, how many women joined the circle of job seekers in the last year and what is the field that creates new opportunities for professional women? Recent data on the Israeli high-tech market reveal a surprising picture