כפתור סגירה

כתבה בנושא לינקדאין ככלי לניהול זהות ברשת

לינקדאין, הרשת החברתית העסקית הגדולה ביותר בעולם חצתה בסוף 2009 את קו 50 מליון משתמשים. בישראל רשת חברתית זו אומצה כבר ב-2004 על ידי קהילת ההייטק, הנוחה לאמץ חדשנות טכנולוגית

ניהול זהות באמצעות הלינקדאין
בעולם בו כל חיינו מתנהלים או משתקפים באינטרנט אנו נדרשים לשמור על זהותנו והמידע הנקשר בה ברשת.
המידע עלינו ניתן לאיתור במידיות על ידי חיפוש במנועי חיפוש דוגמת גוגל. כשם שאתם בודקים בגוגל שמו של אדם בטרם תפגשו בו כך יעשו מרבית האנשים. לינקדאין הוא אחד הכלים המאפשר לנו לייצר זהות ברשת ולשלוט בה.
להלן מספר עיצות שיסייעו לכם למקסם את הפרופיל שלכם בלינקדאין:
  1. שם ושם משפחה– שדות אלו חשופים למנוע החיפוש של גוגל. יש לחשוב היטב האם תרצו להציג את שמכם באנגלית או בעברית או אפילו להוסיף לו מילת מפתח נוספת.
  2. כותרת משנה- הכותרת המופיעה מתחת לשדות השם מאפשרת לכם להכניס טקסט חופשי החשוף למנוע החיפוש של לינקדאין. היו חכמים וחישבו על מילות מפתח רלוונטיות ואפקטיביות לפיהן אנשים עשויים לחפש פרופיל כשלכם. השדה מוגבל במספר התווים.
  3. לינקים- לינקדאין מאפשר להוסיף עד 3 לינקים. הוסיפו כאן מקומות בהן יש לכם נוכחות הרלוונטית לצרכיכם העסקיים: בלוג, החברה בה אתם עובדים כעת,מיזם שיצרתם ומופיע באינטרנט וכדומה.
  4. URL לינקדאין מאפשר לכם להתאים את ה-URL של הפרופיל לצורככם. שבצו בו את שימכם או שם העסק אם אתם עצמאיים. הוסיפו URL זה לחתימה שלכם באימייל וכדומה.
  5. SUMMARY זה המקום הטוב ביותר בו תוכלו לספר על עצמכם. זה לא הזמן להצטנע. אם אתם לא תספרו על עצמכם, לא בטוח שאחרים יעשו זאת. שבצו מילות מפתח רלוונטיות לתחום התמחותכם, שפות שאתם דוברים וכדומה. שדה זה חשוף למנוע החיפוש של לינקדאין לכן מילות מפתח חשובות כאן.
  6. אפליקציות- כאן אתם יכולים לחבר את העולם החיצון ללינקדאין. יש לכם פרזנטציות או מסמכי PDF מקצועיים הציגו אותם כאן דרך האפליקציה של SlideShare. יש לכם בלוג? חברו אותו כאן דרך האפליקציה הרלוונטית ותקבלו הצגה שוטפת של פוסטים אחרונים בצמידות לפרופיל שלכם. אם אתם רוצים לשתף מסמכים ברשת השתמשו ב- Box.net.
  7. ניסיון – בכל חברה בה עבדתם הסבירו גם על מקום העבודה, מה היה המוצר/שרות לאחר מכן מה היה תפקידכם. כמו בקורות חיים רגילים פרטו מה היו הישגיכם במסגרת התפקיד הספציפי.
  8. המלצות- זה הזמן להשיג המלצות. פעלו בשיטת “קח-תן”. ראשית תנו אתם המלצה ואז יוקל עליכם לבקש מהצד השני לתת לכם. החלפת ההמלצות תיתכן רק בתוך המערכת. אם האדם שמנגד אינו איש קשר שלכם אין זה ניתן לביצוע.
  9. קבוצות- כל אחד יכול לחבור למקסימום חמישים קבוצות. עשו זאת. עצם החברות בקבוצה תאפשר לכם ליצור קשר עם חברים אשר אין לכם כל קרבה אליהם (ראשונה, שנייה או שלישית)  תיפתח לכם האפשרות הטכנית “הציע להם חברות”.
  10. מידע אישי, פרט התקשרות – שימו לב, אתם רוצים שיצרו עימכם קשר רשמו באופן גלוי את פרטי ההתקשרות. זה לא הזמן לשמור על פרטיות.
  11. SETTINGS ודאו שהפרופיל שלכם יופיע כ”פרופיל ציבורי“. כאמור , אתם רוצים להיות זמינים ונגישים.

 

הרשמה למגזין

להישאר מעודכנים תמיד בכל החדשות והטיפים הכי חשובים בעולם התעסוקה

שדה חובה*

אולי יעניין אותך גם...

כך תגייסו עובדים ב-2020: הדור הבא של עולם ההשמה

כך תגייסו עובדים ב-2020: הדור הבא של עולם ההשמה

הגיוס של היום זה לא הגיוס של פעם. זה ברור למקצועני גיוס שמבינים שדור חדש וזירת עבודה משתנה מצריכים שימוש בכלים שונים וחדשניים

כך תהפכו למנהלים טובים ב-10 צעדים

גוגל מציגה: כך תהפכו למנהלים טובים ב-10 צעדים

מעצימים את הצוות, נמנעים ממיקרו-ניהול, יוצרים סביבה בטוחה להעלאת רעיונות חדשים ויודעים להעביר ביקורת בונה, כשנדרש. קווים לדמותם של המנהלים שהייתם רוצים לראות אצלכם בחברה

משפחת אתוסיה מתרחבת

אתוסיה מתרחבת ומצרפת לשורותיה מתאמי גיוס, המעוניינים לפתח קריירה בתחום הגיוס וההשמה בהייטק. חברת אתוסיה מתמחה במימוש הפוטנציאל הקושר בין אנשים לארגוני הייטק וביוטק. לקוחותינו נהנים משירותי גיוס פרימיום, הכוללים איתור ואיוש משרות הייטק, ביוטק ותפקידים בכירים.

עולם הגיוס וההשמה – עובדות מפתיעות ל-2015

לכבוד שנת 2015 אספה עבורכם חטיבת המחקר של אתוסיה, חברת השמה בהייטק ובביוטק, כמה עובדות מעניינות אשר מצביעות היטב על השינוי שעובר תחום ההשמה והגיוס בישראל ובעולם, ומסייעות למגייסים, למחפשי העבודה ולמעסיקים להתכונן היטב לקראת הבאות.

Over Qualified? זו יכולה להיות הזדמנות פז עבור כל ארגון

מדובר בסוגיה מוכרת וידועה בשוק העבודה, הן מצידם של המעסיקים והן מצידם של מחפשי העבודה: אדם מגיש מועמדות לתפקיד מסוים ונדחה, משום שכישוריו גבוהים מידי, בעיני מערך הגיוס של אותה חברה. הסיבה היא שאנשי משאבי האנוש חוששים שאותם עובדים פשוט ישתעממו בתפקיד הקטן למידותיהם, לא ימצאו בו אתגר ויהפכו לממורמרים תוך זמן קצר – מה שישפיע על ביצועיהם ועל כל מי שנמצא בסביבת העבודה שלהם. יש בכך היגיון, כמובן, אך האם מדובר בתוצאה בלתי נמנעת? האם בכל מקרה של גיוס עובד המוגדר כ-Over Qualified, ייגרם נזק לחברה? לא בהכרח.

על המגייס, תהליך גיוס העובדים והתועלת לארגון

על חשיבות תפקיד המגייס בארגון, המקצועיות הדרושה בתהליך גיוס עובדים והתועלת בגיוס מדויק לארגון.