לקוחות מובילים בארץ ובעולם מגיעים אלינו כדי שנלווה אותם בתהליכים עיסקיים ושיווקיים וכדי שנוביל אותם בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית. הכלים שיש ברשותנו כדי להיות מי שאנחנו: הבנת עולמות הדיגיטל והאינטרנט ברמה הגבוהה ביותר בעולם; יכולות איסוף וניתוח דאטה; ניסיון בבניית מתודולוגיות מבוססות תוצאות עיסקיות; יכולות איפיון, בניה והפקה של תוכן ברמה יוצאת דופן; חיבור לפלטפורמות מדיה ממוקדות ומדויקות; והיהלום שבכתר – קבוצה של אנשים מולטידיסיפלינריים (הנדסה, פסיכולוגיה, עיצוב, אסטרטגיה, מוצר, סטטיסטיקה, תוכנה, תוכן, יזמות). אנחנו נמצאים על המסלול שבין מקרו למיקרו עשרות פעמים ביום – מתווים חזון דיגיטלי מצד אחד ומוציאים אותו לפועל (על שלל רבדיו) מהצד השני. בעיננו זה המסע הכי מרתק בעולם, מסע שמשביע את הסקרנות שלנו ומאפשר לנו ליצור ולתפעל את המודלים הכי מעניינים שהעידן הנוכחי יודע (והוא יודע!) להציע. רשימה של דברים שיכולים לקרות לך במהלך שבוע עבודה: שיחה עם לקוח על הסיבה שהחודש הוא מכר 800 רכבים דרך הדיגיטל ולא 841 רכבים פגישה עם אנשי התוכן כדי להבין איך בונים סדרה של תכנים שתיגרום לאנשים לקבל ערך מהותי בעולמות הבית החכם בריין סטורם עם עוד שישה אנשים מהמחלקות השונות על הדרך הטובה ביותר של Pure player בעולם הריטייל להיכנס לשוק הישראלי בניית תקציב רבעוני מנהל לקוח שמגיע אליך עם בעיה שהוא לא מצליח לפתור אל מול הלקוח שהוא מנהל בניית יעדים למנהלי הלקוחות חשיבה על מוצר דיגיטלי שיכול לעזור ללקוח להגיע לתוצאות העיסקיות אליהן הוא מכוון עבודה מול אנשי ה- CRO כדי להבין איך אפשר לשפר את אחוזי ההמרה באפליקציית המובייל של הלקוח מצגת ללקוח שמתווה את הפעולות השונות שאנחנו רוצים לעשות ב-2016 ואת גודל התקציב ותשומות העבודה שהוא צריך להקצות פגישה עם המנמ”ר והמשנה למנכ”ל של הלקוח כדי לשכנע אותם שצריך להטמיע מערכת CRM שמאפשרת סגירה של המעגל הצרכני פגישה עם שני סטארט אפים שיכולים להתאים לעבודה עם אחד הלקוחות שתחת אחריות המחלקה שלך הדרכה של מנהלי לקוחות חדשים והסבר מעמיק למה הם חייבים לקרוא חומר על Data mining רשימה של דברים שאספת במהלך החיים ויעזרו לך לעבור את המסע הזה בהצלחה: נולדת עם סקרנות כפייתית, כפייתית, כפייתית עשית דברים שעל פניו נראים סותרים אך הם מוכיחים שאתה מולטידיסיפלינרי יש לך רקע טכנולוגי עבדת (מול), שכנעת, הצגת, התעמתת (In a good way) עם אנשים בכירים מאוד (מנכ”לים, בעלים, יזמים) אתה אוהב: לדבר, להתייעץ, לרגש, להתווכח ולהוביל אנשים דברים שיגרמו לך להתקבל לכל חברה אחרת ואותנו אולי ירגשו קצת: יש לך תואר שני במנהל עסקים מהרווארד עבדת שלוש שנים במקינזי דברים שיגרמו לנו לפתוח את הזרועות לקראתך וירגשו רק קצת חברות אחרות: אתה והאגו שלך הגעתם לאיזון כשאנשים פוגשים אותך הם מחיייכים ומתאהבים השכל והתשוקה שלך מתחרים יום, יום, כל היום, על איך יראה היום המודעה מנוסחת בלשון זכר אך מיועדת ומופנת לשני המינים.