IT

Service Desk TL

619960

תאריך עדכון

13/10/2021

תיאור המשרה

הגדרת תפקיד

• ניהול והובלת צוות התמיכה והשירות תוך דיווח לסמנכ"לית שרות   

• אחריות על ניהול הזמינות, ניהול הידע המקצועי ואיכות השירות,  

• תעדוף פניות שרות ומשימות הצוות תוך עמידה ביעדי השירות

• ניהול ממשקי עבודה מרובים פנים וחוץ ארגוניים 

• הצבת יעדים ובקרה שוטפת של ביצועיהם התפעוליים, כמותיים ואיכותיים של חברי הצוות

• הפקת דו"חות וניתוחם לכדי גזירת פעילות פרואקטיבית כולל בדיקת אפקטיביות

• טיפול בתלונות לקוח והובלת תהליך של שיפור מתמיד.

דרישות:

• בעל/ת ניסיון של שנתיים לפחות בניהול ישיר של צוות Service Desk המונה לפחות 7 תומכים טכניים . 

• יכולת הנעת עובדים ותהליכים.

• ניסיון בעבודה עם יעדים ומדדי לקוח, הפקת וניתוח דוחות 

• יכולת עבודה בסביבה דינמית מאוד, תחת לחץ וריבוי משימות לאורך זמן

• מולטיטסקינג, אנרגטי/ ת,  אסרטיבי/ת בעל /ת כושר מנהיגות – 

• תודעת שירות גבוהה מאד – 

• יחסי אנוש ורמת תקשורת ברמה גבוהה באופן יוצא דופן

• יכולת התנסחות מעולה בכתב ובע"פ 

• ניסיון עשיר במערכות ITSM 

• הבנה, גישה וידע טכני בתחומי המחשוב, רשתות תקשורת, שרתים, מערכות גיבוי, מערכות מיקרוסופט וענן 

• ניסיון בעבודה עם תחנות עבודה ושרתי Microsoft Windows על כל גרסאותיהן.

• הבנה בתשתיות כגוןActive Directory, DNS, DHCP 

• הבנה בתחומי התקשורת (סוויצ’ים, ראוטרים) 

הסמכות רלוונטיות   כמו: MCITP/MCSE  - יתרון

שלח קורות חיים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד