תיאור התפקיד:
תמיכה אדמיניסטרטיבית וכן בנושאי תקשורת שיווקית בצוות המכירות ובכלל זה:
תמיכה אדמיניסטרטיבית-
¨ אחריות על מערכות מידע ודיווח פנים ארגוניות, הכנסת נתונים ולמערכות, הוצאת דו”חות
¨ מעקב אחרי נתוני מכירה ושיווק, צפי מכירות עתידי
¨ עבודה לצד צוות הרכש ושרשרת האספקה
¨ סיוע בהגשת מכרזים, הצעות מחיר
¨ בניית מצגות לקראת הרצאות, ישיבות, סיכום ועדכון פרוטוקולים של ישיבות
¨ תיאומים והעברת מסרים בין גורמים שונים בארגון.
¨ עמידה בקשר עם לקוחות קיימים, טיפול בהעברת הצעות מחיר, חוזים, מכרזים
¨ קביעת פגישות בהתאם לצורך
¨ אירוח קולגות מחו”ל ולקוחות
¨ תמיכה שוטפת במנהלת המכירות
¨ סיוע לצוות המכירות בנושאים אדמיניסטרטיביים וביורוקרטים
¨ ישיבה בעמדת הקבלה (פתיחת הדלת, עזרה בניתוב האורחים, סיוע בהזמנת מוצרי מטבחון)
תמיכה בנושאי תקשורת שיווקית-
¨ סיוע בהפקת חומרי תעמולה בהתאם לאסטרטגיות המוצר.
¨ אחריות להכנסת תכנים ועדכונים מקצועיים לאתרי אינטרנט ולאתר הארגון (דפי נחיתה)
¨ אחריות לכתיבת בלוגים ופוסטים שמסייעים לקידום האתר ו/או מוצרי הארגון (ניוזלטר)
¨ אחריות לארגון אירועים שיווקיים, לרבות כנסים והשקות מוצרים.
דרישות:
– ניסיון אדמיניסטרטיבי
– ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית במחלקת מכירות– יתרון
– עבודה מול לקוחות
– עד 3 שנות ניסיון בתקשורת שיווקית – יתרון
– היכרות עם מכרזים- יתרון
בנוסף:
¨ תודעת שירות גבוהה- חובה!!!
¨ יחסי אנוש מעולים ותקשורת בינאישית מצויינת
¨ יסודיות
¨ יכולת עבודה בצוות
¨ יכולת התמודדות עם מספר משימות ועבודה תחת לחץ
¨ יכולת למידה עצמאית
¨ עמידה בזמנים ואחריות
¨ אסרטיביות, יוזמה, “ראש גדול” ויכולת תפקוד עצמאית