. תאור התפקיד %28פעילויות עיקריות, מאפיינים ייחודיים, שעות עבודה%29:
· תיאום כל היבטי התפעול הנדרשים לצורך ביצוע הפרוייקט החל מקבלת הזמנת הרכש ועד לאישור סופי ע”י הלקוח.
· תיאום מול גורמים שונים %28ספקים קבלנים מובילים וכו/%27%29 , תיאום צוותי הובלה מורכבים לאתרי ההתקנה %28מנופים וכו%27%29 איסוף ושילוח ציוד בין אתרים.
· תיאום אספקת מערכות וציוד לאתרים השונים, הזמנת צוותי התקנה בארץ ובחו”ל .
· תיאום כל הנוגע לפרויקט על פי לוחות זמנים שייקבעו בהתאם לאופי הפרויקט והאילוצים השונים מול הגורמים השונים.
עבודה מול מחלקת הרכש:
· עבודה מול ספקים ולקוחות
· היכרות עם מכרזים
· הזמנת ציוד עיקרי מול מפעלי היצור, הזמנת ציוד פריפרי נוסף מול ספקים בארץ ובחו”ל
· מציאת ספקים נוספים וכו%27
· אישור חשבוניות ובדיקת תאימות לתקציב
1. ממונה: מנהלת מחלקת הנדסה
2. כפיפים: אין
3. שעות עבודה: משרה מלאה + ש”נ.
4. שפות: עברית, אנגלית – ברמה גבוהה
5. דרישות פורמליות:
· מסוגלות לעבודה תחת תנאי לחץ, טוב/ה בפרטים, מסודר/ת מאוד, מתודי/ת,
· יכולת לימוד עצמי גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יכולת קביעת סדרי עדיפות, יכולת לראות את “התמונה הגדולה”
· אחריות, ראש גדול, יצירתי/ת, מולטיטסקינג, יכולת הסקת מסקנות ויישום משמעויות בהתאם.
· כישורי מחשב טובים מאוד, עמידה בלוחות זמנים
· רקע בלוגיסטיקה %28יבוא/יצוא%29- יתרון
· ידע ב- SAP – יתרון