אדמיניסטרציה

Personal Assistant

117229

תאריך עדכון

22/12/2019

תיאור המשרה

תיאור התפקיד:
  •  תמיכה אדמיניסטרטיבית במספר מנהלים ושותפים: ניהול יומן ופגישות, מענה למיילים וטלפונים, תיאום נסיעות, דיווח הוצאות ודו"ח שעות, תמיכה בצוותים של המנהלים ,אדמיניסטרציה שוטפת בפעילויות המשרד וכו'  
  •   דגש חשוב: עיקר התפקיד הוא ניהול יומנים (כ 80% מהתפקיד)  
  •   ישנה אפשרות לקבל עוד תחומי אחריות הקשורים בפעילויות המשרד  
  •   עבודת צוות רבה מול עוזרות אישיות אחרות וגיבוי בעת חופשות/מחלות  
  •   גיבוי הקבלה (מענה טלפוני), בעת הצורך ,לא כולל ישיבה בקבלה, רק גיבוי טלפוני כשעה, כפעם בשבוע
  
  דרישות:  
  •   אנגלית ברמה גבוהה מאוד (יתרון לאנגלית שפת אם) – חובה! הראיונות מתקיימים בשפה האנגלית  
  •   ניסיון קודם בעבודה בחברות בינלאומיות/הייטק  
  •   תואר ראשון  
  •   ניסיון מקצועי רלוונטי באדמיניסטרציה - לפחות כ 3 שנים  
  •   שליטה ברמה גבוהה בתוכנות Office ו-Outlook  
  •   ייצוגיות, מקצועיות ושירותיות  
  •   דיסקרטיות, יכולת בינאישית גבוהה  
  •  Multi-tasked ויכולת לעמידה בלחץ (דינאמית)
המשרה אוישה למשרות נוספות לחץ כאן
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד