החלפה לחל”ד לתקופה של כחצי שנה.
תיאור משרה:
– איוש עמדת קבלה, קבלת אורחים ומועמדים, מענה לטלפונים ולפניות שוטפות של עובדים.
– תמיכה בנושאי HR: דו”חות נתוני שכר, זימון ראיונות מועמדים, קליטת עובד חדש
– תפעול שוטף של המשרד: שילוחים פנים וחוץ, הזמנות ציוד משרדי, תן ביס, קבלה והוצאה של דואר, הזמנת ארוחות ערב
– ניהול מערכת נוכחות עובדים ומעקב יומי
– תמיכה באירועי רווחה –מתנות לחגים / ימי הולדת וכד’, Happy Hour, הרמות כוסית לחגים ואירועים שנתיים כמו יום משפחות/ טיולי Over Night וכו’
– שעות עבודה: 08:30-17:30
דרישות:
– תודעת שירות גבוהה
– אנגלית – ברמה טובה – קריאה, דיבור וכתיבה
– ניסיון קודם בחברת הייטק – יתרון
– תואר אקדמי – ניסיון