תיאור התפקיד:
• אחריות על מס%27 אתרי לקוחות
• הגעה פיזית לאתרי הלקוח בימים קבועים
• מתן תמיכה טלפונית ופרונטלית
• ניהול תחנות קצה ושרתים, כולל AD, Exchange, SQL, שרתי אפליקציות, גיבויים ועוד
• ניהול Firewalls ומערכי VPN/RDG
• מתן תמיכה למשתמשים
• תמיכה ב OFFICE 365
• איתור תקלות בשרתים
• עבודה עם מערכות גיבוי Backupexec, Veeam ועוד
דרישות:
• ניסיון של 3 שנים כאיש שירות Help Desk / System
• סיווג בטחוני אזרחי 3- יתרון משמעותי
• ניסיון במתן תמיכה ותחזוקה טכנית , פרונטלית וטלפונית – חובה.
• שליטה מלאה ומתן פתרונות ב MICROSOFT OFFICE
• שליטה מלאה בתפעול תקלות מחשבים, שרתים ורשת, התקנת אפליקציות, ניהול
• ניסיון בעבודה עם תחנות עבודה ושרתי Microsoft Windows על כל גרסאותיהן.
• ידע במערכות ניהול רשת כגון Active Directory, DNS DHCP , Group Policy
• ניסיון בעבודה בתחומי התקשורת %28סוויצ’ים, ראוטרים%29 – יתרון
• ניסיון בעבודה עם מערכות אחסון NAS/SAN – יתרון
• הסמכות רלוונטיות, כגון: MCTIP/MCSE – יתרון
• יכולת עבודה בצוות – חובה
• אחריות אישית גבוהה
• יכולת לימוד עצמי גבוהה