לחברת מדיקל בקיסריה, דרוש מומחה/מומחית CAPA (ניהול תלונות לקוח) . במסגרת התפקיד ניהול פעילויות ותיעוד של CAPA כדי להבטיח עמידה במדיניות והנהלים .עבודה לפי תקנות ה- FDA, ISO 13485 ודרישות התקן הרפואי באמצעות סקירת רשומות CAPA .
תמיכה בפיתוח ויישום של מערכת איכות CAPA נהלים, תוכנות CAPA, ותוכניות הכשרה CAPA.
המלצות,שיפורים, כתיבת דוחות.
ניהול ואישור שלבי CAPA בהתאם לנהלים ולתקנות הרלוונטיים.
תואר אקדמי מדעי/הנדסי
ניסיון מינימלי: 2 שנות אבטחת איכות בחברות מכשור רפואי.
הבנה מקיפה וידע של תקנים ותקנים רלוונטיים FDA QSR, ISO 13485, ISO 14971, MDD וכו '
ניסיון והבנה של ERP, PLM, LMS, Doc מערכות בקרה.