תחומי האחריות כוללים הובלת אסטרטגיית פיתוח היחידות העיסקיות לשווקים ותרגומן לתוכניות אופרטיביות.
הנעת פיתוח מוצרי היחידה העיסקית בשווקים הגלובאליים.
ניהול, מעקב ובקרה של תקציב שנתי ברמה חודשית ושנתית כולל בקרת רווחיות.
ניתוח ביצועי מכירות לשוק הרלוונטי וטיפול בפערים.
העמקת ידע בתחום המוצר, הסביבה העסקית והשוק והובלת תוכניות לגידול מכירות ולשיפור רווחיות.
מעקב אחר הזמנות ויצירת פתרונות לקידומן. הנעת תהליכים מול היחידה העסקית ומול השווקים.
נדרשים ביקורי לקוח בשווקים הגלובאליים לנסיעות עסקיות, תערוכות, הכנת מצגות עסקיות והצגתן
דרישות המשרה:
נדרשת הבנה עסקית ומסחרית נרחבת.
ידע וניסיון נרחב (3-5 שנות וותק) בניהול מכירות/ שוק / לקוח. ניסיון עם השוק האירופאי- יתרון משמעותי.
בוגר/ת מנהל עסקים / כלכלה/ תעו”נ , עדיפות לתעשיית מוצרי צריכה
יכולת הנעה וניהול תהליכים חוצי ארגון וריבוי ממשקים
הכרות והבנת התרבות העסקית באירופה וארה”ב
כישורים אישיים: יוזמה, יחסים בין אישיים מעולים, מסירות, מוטיבציה, דמיון ויצירתיות, בעל/ת יכולת העמקה לפרטים, שירותיות, יכולת ניהולית, אמינות, מקצועיות, יכולת אנליטית ודרך ארץ.
הכרות ושליטה במערכות SAP, Excel, PP ,EDB- יתרון משמעותי
שפות- אנגלית ברמת שפת אם- חובה. יתרון לשפות נוספות.