תיאור תפקיד ותחומי אחריות:
§ איש קשר לכל אסקלציה אצל הלקוח – וחלוקת משימות לבעלי תפקיד בארגון
§ ניהול קשרי לקוחות – איתור לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים
§ חווית לקוח וכיסוי הלקוח ברמת 360 מעלות (להקשיב לקול הלקוח) וייצוגו פנימה לארגון, תוך שיפור מתמיד.
§ בניית תקציב (יעד) שנתי ללקוחות המפולח לפי קווי הפעילות Bottom-Up.
§ עמידה ביעדי המכירות, כמותי ואיכותי (עפ”י המשימות).
§ אחראי על עדכון הלקוח באופן שוטף בידע והפתרונות הטכנולוגיים
§ ייזום ויצירת הזדמנויות עסקיות, מעקב אחר הזדמנויות CRM, הפיכתן לבקשות להצעת מחיר/מכרזים עד הפיכתן להזמנות לקוח
§ תמחור מכרזים ובקשות להצעת מחיר, הכנתן ושליחתם ללקוח
§ בדיקת הזמנות(מחיר, תכולת עבודה ולוחות זמנים)מול הצעת
המחיר אישורן
דרישות התפקיד:
לפחות 5שנים ניסיון בתפקיד account manager ללקוחות אנטפרייז
מכירות בתחום הטכנולוגי – יתרון משמעותי
ניסיון ב- HUNTING של לקוחות פוטנציאליים
עדיפות לניסיון בחברה טכנולוגית בתחום המחשוב/IT
יכולת ניהול מו”מ
יכולת ניהול זמנים עצמאי, הנעה עצמית
יוזמה ופרואקטיביות
דינאמיות
יכולת עיסקית מפותחת
יחסי אנוש מצויינים, יכולת להתחבר לאנשים
תקשורת בינאישית, מעולה