תמיכה

ר"צ PS

117863

תאריך עדכון

15/01/2020

תיאור המשרה

 תיאור משרה
    • ניהול והובלה של צוותProfessional Services face="Times New Roman">
    • אחריות על מתן תמיכה face="Times New Roman"> Tier 2/3 face="Times New Roman"> עבור מערכות שבאחריות הצוות face="Times New Roman">
    • ניהול תכנית עבודה מאתגרת ותיעדוף משימות face="Times New Roman">
    • עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים בנושאים שבתחום אחריות הצוות face="Times New Roman">
    • פיתוח והכשרת עובדים בצוות face="Times New Roman">
    • בחינה והטמעת מערכות ויכולות טכנולוגיות חדישות בתחום ה- face="Times New Roman"> PS face="Times New Roman">
 
דרישות
    • תואר אקדמאי – חובה (תואר במדעי המחשב / הנדסת תוכנה – יתרון) face="Times New Roman">
    • ניסיון קודם בתמיכה – חובה face="Times New Roman">
    • ניסיון מעמיק בתמיכה הנדסית בפלטפורמות face="Times New Roman"> Microsoft – חובה face="Times New Roman">
    • היכרות מעמיקה עם שרתי face="Times New Roman"> IIS - חובה face="Times New Roman">
    • הכרות טובה עם סביבת face="Times New Roman"> Linux/Unix face="Times New Roman" size=3>  
    • ניסיון בעבודה עם סביבת face="Times New Roman"> SQL  Scripts – חובה face="Times New Roman">
    • ניסיון עם כלי ש"וב בדגש על face="Times New Roman"> Splunk – יתרון משמעותי face="Times New Roman">
    • ניסיון עם face="Times New Roman"> Angular face="Times New Roman" size=3>, face=Arial size=3>java face=Arial size=3>ו- javascripts – יתרון משמעותי face="Times New Roman">
    • הכרות עם סניפרים (wireshark face="Times New Roman" size=3>, face=Arial size=3>tcpdump) - יתרון
    • יכולת איתור ואבחון תקלות face="Times New Roman">
    • יכולת מקצועית גבוהה ויחסי אנוש טובים . face="Times New Roman">
יכולת למידה עצמית של מערכות ותהליכים עסקיים
 
 
שלח קורות חיים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד