כספים ומטה

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

103716

תאריך עדכון

05/08/2018

תיאור המשרה

תאור התפקיד
 איוש עמדת הקבלה בשעות העבודה 09:00-18:00/08:00-17:00
 עבודה שוטפת מול עובדי החברה בנושאי תפעול שונים לדוגמא, דיווח ומעקב נוכחות, הסעדה, טלפונים ניידים, עובדים חדשים, קופה קטנה, נסיעות לחו"ל, החזרי הוצאות בארץ ובחו"ל, תמיכה במחלקת HR וכספים וכיו"ב
 קבלת אורחים מהארץ/חו"ל, מועמדים המגיעים לראיונות עבודה, שליחים וכיו"ב
 אחריות על סביבת העבודה – דואר, פקס, מדפסות, מכונות צילום וציוד משרדי
 קבלת משלוחים ע"י שליחים והפצה לנמענים
 עבודה מול ספקים: הזמנת ציוד משרדי, ציוד וכיבוד לקפיטריות וכיו"ב
 הכנת דוחות אקסל לשכר ומחלקת HR

כישורים ונסיון נדרש:
 אנגלית כתיבה ודיבור ברמה גבוהה
 ניסיון בתחום של לפחות תפקיד אחד כחלק מצוות אדמיניסטרציה בחברה עיסקית
 שליטה מלאה בתוכנותExcel, PPT, Outlook, SAP/Ariba ,Office - חובה
(ידע נרחב באקסל - יתרון משמעותי!)
 ניסיון עבודה בחברה גלובלית – רצוי
 תודעת שירות גבוהה
 יכולת עבודה מול ממשקים רבים והתמודדות עם ריבוי משימות
 אנרגטיות, אחריות ודייקנות

המשרה אוישה למשרות נוספות לחץ כאן
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד