תחומי אחריות ופעילות:
בנייה ובקרה אחר תקציב המכירות והוצאות ,ביצוע ניתוחי מכירות
ורווחיות , מבצעים ופעילויות קידום מכירות , תמחור מוצרים, ביצוע ניתוחי עומק של
מגמות ריכוז ובקרה אחר ההוצאות הישירות הנשלטות של החטיבה.
השכלה וכישורים נדרשים:
תואר ראשון בכלכלה – חובה
ניסיון של עד שלוש שנים ככלכלן/ית בחברת מוצרי צריכה/ טואלטיקה /
קוסמטיקה – חובה
שליטה מעולה באקסל וכלי BI
יכולות אנליטיות גבוהות, יחסי אנוש מצוינים, יעילות ותקתקנו, יוזמה וחריצות
כושר ניתוח והעמקה בפרטים, עמידה בלוחות זמנים