TIER 1 or TIER 2 אנו מחפשים אחר טכנאים /ות לתמיכה בלקוחות העסקיים של החברה.
כטכנאי /ת תמיכה טכני את /ה תשתמש בטלפון, ווצאפ ומיילים בתמיכה בלקוחות החברה.
כטכנאי /ת תמיכה טכני תצטרך /י לדעת לינוקס ורשתות ברמה טובה.
כטכנאי /ת תמיכה טכני תצטרך /י לדעת להתנהל בשפה האנגלית – קריאה, כתיבה ודיבור.
כטכנאי /ת תמיכה טכני תצטרך /י לגלות סבלנות מול לקוחות החברה, ביטחון עצמי ומקצועיות, וכמובן, יכולת למידה גבוהה.
!ניסיון בתמיכה טכנית ו/ או שירות לקוחות – חובה.
!דרישות: ידע בלינוקס ברמת ג’וניור ומעלה – חובה.
ידע והיכרות ברמת משתמש או מנהל במערכות ״VOIP” חובה!
ידע והיכרות ברמת מתקדמת בפרוטוקול sip , הבנה בסיסית ב ASTERISK ו DIAL PLAN יתרון משמעותי !
ידע וניסיון , עם התממשקות ואינטגרציות , להתאמת מערכות CRM. בצד הלקוח. עם מערכות קיימות יתרון משמעותי !
ניסיון בתחום התקשורת – יתרון.
הבנה ברמה גבוהה ברשתות – יתרון.
יכולת ניהול וקידום משימות אישיות מחלקתיות.
שפות אנגלית ברמה מתקדמת שיחה וכתיבה – חובה
רוסית – יתרון