תיאור התפקיד
• חבר צוות במתן תמיכה וסיוע למשתמשים בקבוצה.
• התקנת מערכת הפעלה, יישומים, חיבור לרשת ופתרון תקלות.
• הגדרת מדפסות, תפעול, וטיפול בתקלות.
• הפצת תוכנה למעבדות מחשב, הגדרה תפעול ופתרון תקלות.
• מתן שירות ומענה שוטף למחלקות השונות בחברה, יישומי אופיס 365 ויישומים
• מגוונים אחרים בשימוש החברה.
• ניהול פרויקטים במסגרת התפקיד.
דרישות התפקיד
• טכנאי/מומחה מחשבים עם ניסיון בסביבת רשת של מיקרוסופט-חובה.
• נסיון של שלוש שנים לפחות בתמיכת משתמשים בחברה מעל 100 עובדים.
• שליטה באופיס 365 כולל Microsoft Teams, Forms, Planner, OneDrive.
• ידע ב Active Directory.
• יתרון – ידע ב Intune, PowerShell, SharePoint, IIS.
• יכולת פתרון תקלות חומרה ותקלות תקשורת.
• יכולת לימוד עצמית של מערכות ואפליקציות.
• תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
• עברית ואנגלית – רמה גבוהה.
אישת תמיכה טכנית
974910
27469
אביאל, אור עקיבא, אחיטוב, אלוני יצחק, באקה אל גרביה, בית חנניה, בנימינה, גבעת אולגה, גבעת חיים, גבעת עדה, גן השומרון, גן שמואל, המעפיל, חגלה, חדרה, חדרה, חיבת ציון, כפר הרואה, להבות חביבה, מאור (מושב), מגל, מי עמי, מעגן מיכאל, מעין צבי, מענית, מצפה אילן, משמרות, פרדס חנה כרכור, קיסריה, קציר, שדות ים, שער מנשה, תלמי אלעזר
Job Details
Job Details
[wishlist_button id="29802"]
Seniority | מנוסה | |
Type | משרה מלאה | |
Location | אביאל | |
Category | Help Desk |